Acasa

luni, 18 martie 2013

Tort Cakeberry



Tort inspirat din reteta Tort imina picanta a Laurei Sava!

Blatul meu a iesit cam subtire pentru ca l-am realizat din jumatate de compozitie,dar recomand compozitia intreaga pentru blat si anume:
2 oua
90 g zahar
1 praf de sare
100 gfaina
1 lingurita praf de copt

Crema:
 7 g gelatina
150 g fructe de padure congelate
50 g zahar
100 ml frisca
100 g mascarpone

forma de 20 cm diametru
piscoturi 100 g
50 g fructe pentru ornat
 frisca pentru ornat
sirop pentru blat (eu n-am insiropat blatul de data asta, fiind subtire nu a trebuit)

Blat: se bat ouale cu zaharul si sarea. Se inglobeaza faina amestecata cu praful de copt. Aluatul se pune in forma  tapetata  cu hartie de copt si se da la cuptor la focpotrivit pentru 30 de minute.

Crema: se inmoaie gelatina. Fructele se paseaza cu zahar apoi seadauga mascarponele si se omogenizeaza. Gelatina se topeste la bain-marie si se adauga compozitiei. Frisca se bate si se adauga si ea compozitiei. 

Asamblare: blatul se taie in doua transversal. Se tapeteaza forma cu folie transpartenta. Eu am folosit un vas yena inalt. Se pune blatul, apoi jumatate de compozitie, apoi iar blat, apoi restul de compozitie. Se adauga fructele pentru decor pentru ca mie deja mi se intarise compozitia de la gelatina si se da la frigider pentru 60 de minute. Se orneaza cu frisca si cu piscoturi si se tine la frigider pana in momentul servirii :P









 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu