Acasa

vineri, 1 martie 2013

Pilaf de mei cu sinitele de curcan la cuptor



1 Martie! Prima data cand am mancat mei!!! Cand o sa auda mama...:))) asta manca doar bietul Tony...
 Am folosit putin mei, a fost mai mult un test, ca sa vad cum iese, daca e bun, daca papa fetele...si a fost bun, chiar este, a mancat si Dalia, Natalia nu...:)

100 g mei
1 ceapa verde mai mare sau 2 mici
1 morcov
1 lingura de ulei de masline
patrunjel

Oparim meiul in apa clocotita, dupa care il punem la fiert (asa am citit pe undeva). Fierbe destul de repede in maxim 10 minute. In acest timp calim ceapa cu morcovul in uleiul de masline cu putina apa - eu asa 'calesc'. Am adaugat meiul fiert, am mai pus apa sa se lege, patrunjel - am avut uscat- si putina sare. Mai amestecam putin si gata!

Pentru snitele am folosit carne de curcan de tara. Pe cat de sanatos pe atat de tare. Am folosit o pulpa superioara, mi-au iesit vreo 6-7, la fel au fost de test :P. Un ou si seminte de susan. Se feliaza carnea si se bate, sa fie cat mai subtire. Se trece prin oul batut apoi prin susan. Se tapeteaza o tava cu hartie de copt, se aseaza snitelele si apoi se baga la cuptorul preincalzit cam 30-40 de minute. Eu le-am mai intors din cand in cand. Fetelor le-au placut!!!


Si o poza cu Tony - in cinstea meiului, of course :P







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu