Acasa

duminică, 24 februarie 2013

Nuttela cheesecake


Reteta Nigellei Lawson :)

250 g biscuiti digestivi
75 g unt (nesarat)
400 g nuttela la temperatura camerei
100 g de alune de padure putin prajite si maruntite
500 g de crema de branza - eu am folosit 250 g mascarpone si 250 g ricotta
60 g zahar pudra

Biscuiti se maruntesc - eu am foloit mini tocatorul de la blender si se amesteca cu untul si 15 g de nuttela. Apoi se adauga 25 g de alune si se mixeaza in continuare pana cand obtinem un aluat nisipos.

Compozitia se pune in forma - eu am folosit o forma de tort de 26 cm cu pereti detasabili- presand cu degetele sau cu o lingura. Apoi se da la frigider.

Se mixeaza crema/cremele de branza cu zaharul pudra si cu nuttela pana se obtine o compozitie omogena care se toarna in forma de tort. Se presara restul de alune.
Se tine la frigider minim 4ore sau toata noaptea.

E super-super-super delicioasa!!! O recomand cu incredere fanilor ciocolatei :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu